Friday, October 30, 2009

...adoiii...tention..

Assalamualaikumm...

wuhuu..minggu yang sangat meletihkan, mengantukkan, dan segala yang 'me'.. kene siapkan proposal, even though kawan-kawan kata, tak susah mana pun, thesis tu lagi la kene tebal bejela-jela..stakat proposal yang nak kene berbelas helai tu je..tak la pening pun.. uhuhu..itu for u guys, for me..tak rasa pun macam tu..
mybe i have to changed my mind set i think..i should be more +ve. yeah..+ve lerr sgt saya ni..saya rindu ma saya, walaupun duk rumah, kene masak, kemas rumah, and do all the 'org gaji' stuff..saya rela..ahakss.. :)

emm..pe khabar la ye kawan-kawan yang dah abis study tu..aween, mahirah..pe la adik-adik ku sedang lakukan ye..korang tak mo keje ke..uhuhu..
ayu plak, musti berseronok-seronok kerja di tempat baru..ayu, gaji masuk nanti, belanja na..hihihi...(hahha..tak malu tul den ni)

haish..back to the main story..proposal saya yang dalam proses ni, ntah bila la nak siap. Tak tau la nape blur je ni..walaopun ade guide dah. Talasemia-nape la ko banyak jenis sangat. uhuhu..sape tau nak wat pewarnaan ape untuk smear darah patient talasemia..Romanowsky bleh ke ek?

p/s: tulunnn...

0 comments: