Wednesday, March 3, 2010

...a step to the end, and suddenly...

Assalamualaikum...

dan tetiba, banyak la dugaan mendatang...menguji.Hari-hari terakhir sebelum menamatkan pembelajaran..

Ntah apa yang salah dengan tajuk tesis mun. As if when i present my thesis to the judges, dengan harapan semoga tiada apa yang akan di komen selain dari menanyakan soalan2 sepatutnya, tapi segalanya tinggal harapan.uhuhuhu (!_!)
Mana tak nya, habis je present, mun di soal dengan soalan yang bertubi2 macam mereka sedang cuba mencampakkan meteor berapi kat muka ni..=P sungguh sadis... Perbezaan Beta Talasemia Major dan Minor di bawah mikroskop smear darah..judges told me that, there is something wrong with my thesis..mereka kata yang beta talasemia major dan minor tak boleh di kenalpasti dengan hanya liaht bwh mikroskop je...adoyai...adakah salah tajuk ni???mereka juga kata yang mun tak jumpa spvsr..huhuu...rse nk mnjerit je luahkan apa terjadi..tapi sat gi depa duk kata mun bagi alasan je..emm..what to do.rela terbakar dengan segala lontaran demi lontaran..pastu leh kata depa tak tau nak bagi markah camne...agagagagaa...sangat melawakkan di saat genting..

dugaan nye la...

well..mun dah siap kan thesis, what to do?even my spvsr pun tak komen dari mula proposal di bina...sedangkan dia adalah lecturer praktikum imuno hemato...then y she never complained bout my thesis?
bukan nak ambil mudah atau buat kerja sekadar saja...tapi dah yang pakar pun tak complained, then what do they expect me yang hanya lah student yang memg tak arif sgt dari mereka...
kesimpulan nya...ive already finished it..i just do the correction yang telah diberikan..the submit it...and DONE...mun dah buat all out...then terserah mereka menghakimi...huhuu...

22mac, ada exam final..got 7 paper and each is 100 marks...doakan mun yek...
caiyok2.. =)


0 comments: