Tuesday, June 9, 2009

ntah ape ntah...

1.Bekas kekasih saya adalah :
= _________bin___________ ???

2.Saya sedang mendengar :
= dengar lagu HIJJAZ

3.Mungkin saya patut :
= beli album HIJJAZ..sebab lagu die besh!!!

4.Saya suka :
= ngadap laptop..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
= hanya ALLAH yang tahu

6.Saya tak paham :
= kenapa semenjak dua menjak ni..saya kurang bercakap dengan roomate sy

7.Saya kehilangan :
= ntah...alhamdulillah..takde lg yang hilang

8.Ramai yang berkata saya... :
= peramah, poyo

9.Makna nama saya
= yang bersinar..(jadi bile jmpe sy, sile pakai cemin mata itam yerr..silau nnti)

10.Cinta itu adalah:
= gift that ALLAH gave

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= ruang tamu, roomate sy sedang membaca majalah tanpa mengendahkan saya...

12.Saya akan cuba
= berfikir ape yang die fikir

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= hingga ke SYURGA...aminn

14.Telefon bimbit saya :
= warna pe ntah..dah takde baju dah phone ku itu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= aduhh...lupa nak baca doa bangun tido...ngeh~

16.Saya paling meluat apabila :
= orang yang over excited..blum pe2..dah sakan sgt..nyampah!!!

17.Pesta/parti adalah :
= tak suke...org ramai buat sy pening...tp kat sopping mall okeyh je..???wierd~

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= monyet paling kecik kat dunia..ade kat AQUARIA..g la tgk..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
= 13-17

20.Hari ini :
= menemani kakak ku menjumpai kwn nye =)

21.Malam ini saya akan :
= ni tgh ngadap laptop..ape daaaa...

22.Esok pula saya akan :
= bersiap2 di awal pagi untuk menyalin jadual class..huhu

23.Saya betul2 inginkan
= diri sy berubah..dengan penuh istiqamah

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= emm...nmpak macam dah kurang dah kesan jerawat..uhuu.. :)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= pe mende neh?mane2 je yang dinamakan shopping mall ngan kedai game arr..

26.Makanan Barat atau Jepun :
= barat??tak pasti...jepun=shushi...tapi skrg dah janji takmau mkn shushi..sob..sob (!_!)

27.Bilik yang terang atau gelap :
= terang=bile jaga...gelap=bile nak tido dan nak tenangkan hati bile frust...

28.Makanan segera adalah :
= banyak kolestrol..nanti saya tak sehat...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= ntah..senyap je dari tadi...tak silap..ckp terima kasih... :)

30.Siapa yang anda nak Tag?
= EN.RAKCACER...shuk3...

0 comments: